Obsługa powdrożeniowa

Stała obsługa programistyczna nie wchodząca w zakres obowiązującej gwarancji na wykonany system.

Gwarantowany czas reakcji i dostępności zasobów.

SLA - Service Level Agreement jest to umowa utrzymania i systematycznego poprawiania ustalonego między klientem, a Mediart poziomu jakości usług poprzez stały cykl obejmujący: uzgodnienia, monitorowanie usługi, rozwijanie oprogramowania, raportowanie, przegląd osiąganych wyników.

Mamy świadomość, że firmy wykonujące aplikacje www nie są w stanie po oddaniu takiej aplikacji być na zawołanie klienta odnośnie rozbudowy oprogramowania i wdrażania nowych pomysłów. Nie mówimy tutaj o problemach czy awariach - ponieważ te jasno wynikają z podpisanych umów i gwarancji jaką dostaje klient na wykonanie systemu.

Problem pojawia się, kiedy przychodzi klient np. po pół roku od odebrania dzieła i chce wdrożyć nowe pomysły, rozbudować system. Niestety często zdarza się tak, że firma mówi "OK" ale możemy do tego usiąść za 2 miesiące. Z doświadczenia wiemy, że duże systemy wymagają stałych zmian, rozwoju - a Wy jako zamawiający nie możecie czekać na wolne terminy programistów - podobnie użytkownicy aplikacji internetowej oczekują dodatkowych usprawnień w zakresie projektu.

Dobry pomysł na aplikację internetową, sklep internetowy czy system B2B wymaga ciągłego rozwoju i pilnowania, żeby konkurencja nagle nie znalazła się dalej niż my - dlatego nasza firma proponuje umowy na tzw. obsługę powdrożeniową, w której zabezpieczymy co miesiąc odpowiednią ilość godzin programistycznych.

Są systemy, którym wystarczają 2h programistycznie miesięcznie, a mamy umowy w których co miesiąc dla projektu rezerwujemy 40h na programowanie. Nasi pracownicy wpisują wykonane zadania i ich czasy do odpowiedniego systemu, a na podstawie tych danych generowany jest odpowiedni raport dla zamawiającego i FV VAT.