Realizacje

Stomil S.A.

Oprogramowanie do nadzorowania laboratorium w BZPG "Stomil" S.A.

Na potrzeby Stomil S.A. zaprojektowaliśmy dedykowane oprogramowanie do nadzorowania laboratorium wraz z przechowywaniem dokumentacji w formie elektronicznej.

Istnieje możliwość rejestracji wszystkich badań realizowanych przez laboratorium oraz ich raportowanie. Większość archiwalnych baz danych z starszych wersji systemu BS została przerzucona przez naszych programistów do nowego systemu. Udało się także zrealizować potrzebne dla laboratorium statystyki i zestawienia zebranych wyników.

Funkcjonalność oprogramowania do nadzorowania laboratorium w BZPG „Stomil” S.A. została spełniona według Klienta.
Do zadań naszych programistów należało także, wdrożenie oprogramowania na serwerze Stomil S.A. oraz pomoc przy konfiguracji serwera.

Belma S.A.

Belma S.A. - Intranet - Zarządzanie dokumentami

Przygotowane przez naszą firmę oprogramowanie wspiera proces obiegu dokumentów. Cały interfejs użytkownika przygotowany został w oparciu o przeglądarkę WWW. Poza stworzeniem aplikacji nasza firma zaprojektowała i wdrożyła system wspierający archiwizację dokumentów elektronicznych.

Przed przystąpieniem do realizacji zlecenia dokonaliśmy dokładnej analizy wytycznych od Klienta oraz opracowaliśmy algorytmy w celu optymalizacji prędkości działania systemu.

Wdrożone przez nas oprogramowanie działa wewnątrz sieci Belma S.A, obsługując równocześnie kilkudziesięciu użytkowników.

Need4Gifts

Need4Gifts

NEED4GIFTS jest portalem społecznościowym służącym wymianie informacji o oczekiwanych prezentach. W celu obdarowania bliskich i bycia obdarowanym właściwymi prezentami portal umożliwia założenie własnego konta, tworzenie listy prezentów oraz udostępnienie jej zaproszonym znajomym.

Aplikacja dedykowana i pisana na zamówienie - bazująca na komponentach autorskiego CMS oraz połączeniami z REST API.

Portal jest stale rozbudowywany o dodatkowe funkcje - zachęcamy do odwiedzin.

GDG Biznes Serwis

GDG Biznes Serwis - CRM

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy całkowicie dedykowany system dla Biura Rachunkowego. Nasza aplikacja pozwala zaoszczędzić czas na wystawianiu faktur, informaowaniu klientów o brakach w dokumentach, informowaniu o stanach ZUS, VAT, PIT.

Jednym kliknięciem pracownik biura może rozesłać SMS z przypomnieniami np odnośnie jeszcze niedostarczonych faktur i dokumentów.
Jednym kliknięciem może wystawić wszystkie faktury, co znacznie skraca czas dotychczas poświecany na ten proces.
Jednym kliknięciem wysyła SMSem informacje o ZUS, VAT, PIT itd.

Dodatkowo zaprojektowaliśmy intuicyjny panel dla klientów biura rachunkowego, w panelu klient może zobaczyć czy ma zapłacone wszystkie FV względem biura, może zobaczyć stany ZUS, VAT, PIT oraz inne dokumenty.
Nasza aplikacja w znacznym stopniu przyczyniła się do optymalizacji i automatyzacji pracy Biura Rachunkowego.

Pactum Windykacja

CRM Pactum Windykacja

System nadzoru spraw windykacyjnych który został opisany w prawie 100 stronach dokumentacji dostarczonej przez zamawiającego. W ogromnym skrócie rejestr dłużników, kontrahentów i samo prowadzenie spraw + wszelkiego rodzaju koszty związane ze sprawami/odsetki itp.

Podstawowe funkcjonalności: wykres roczny zawierający sumę prowadzonych spraw oraz sumę odzyskanych należności w danym miesiącu. Administrator ma możliwość zablokowania naliczania odsetek oraz kosztów windykacji. Moduł akcje, który pozwala administratorowi na prowadzenie rejestru wykonanych czynności lub czynności planowanych do wykonania w danej sprawie. Bilans jest jednym z głównych modułów, to w nim odbywa się gromadzenie informacji o wszelkich zadłużeniach, podatkach, kosztach windykacji oraz “spłatach” dłużnika. Moduł grupy odsetkowe pozwala na tworzenie grup odsetek, w których możliwe jest wprowadzenie różnych progów procentowych dla danych okresów.

Mades

Mades - Grudziądzka Fabryka Okien

Dla Grudziądzkiej Fabryki Okien Mades z Grudziądza zaprojektowaliśmy dedykowany system wyceniania systemów okien z wszelkimi możliwymi dodatkami.

Wdrożony system pozwolił na optymalizację przy wycenianiu okien oraz przy przygotowywaniu oferty. Na ogół zajmowało to 2-3h - dzisiaj ten czas został skrócony do max 10 minut.

System prowadzi sprzedawcę przez wszystkie możliwe kroki od wielkości, kierunek otwierania, po takie elementy jak: kolor, profil, odległość słupka, kolory uszczelki, szprosy, wypełnienia itd.

eBudowa

eBudowa dla firm budowlanych

Dla kilku firm (dokładnie 4) branży budowlanej (kosztorysowanie, projektowanie, wykonawstwo) wdrożyliśmy nasz system eBudowa.

  • kalendarz, przypisywania zdarzeń współpracownikom lub takich widocznych dla wszystkich.
  • powiadomienia, w którym pojawiają się nowo utworzone zdarzenia i inne aktywności użytkowników.
  • kosztorysowanie - moduł w prosty i szybszy sposób pozwala na tworzenie dowolnego rodzaju zestawień, ofert, a automatyczne generowanie do PDF (na papierze firmowym) wzbogaca naszą ofertę, a tym samym oszczędza czas na jej przygotowanie.
  • kontakty, przydatne linki, wiadmości - generujemy wiadomość do współpracowników.
  • projekty - tworzenie dowolnego rodzaju zagłębień w katalogach, w nich możemy wrzucać dokumenty z budów.
  • użytkownicy zewnętrzni - definiowanie użytkownika zewnętrznego, któremu dajemy dostęp do okreslonego zasobu.