Dedykowane systemy B2B / SFA

Poprzez spersonalizowane platformy internetowe pośredniczące w transakcjach sektora B2B, przedsiębiorcy mają dostęp do spójnych i odpowiednich systemów autoryzacji i kontroli procesów. Wśród najważniejszych możemy wskazać: zaopatrzenie, magazynowanie, przetwarzanie procesów płatności, czy system składania i monitorowania realizacji zamówień.

System B2B to dedykowana, dostosowana do potrzeb Twojej firmy internetowa platforma do sprzedaży hurtowej zintegrowana z systemami magazynowo-księgowymi.

System B2B jest adresowany zarówno do firm produkcyjnych jak i handlowych, które chcą zautomatyzować i zoptymalizować wymianę i przepływ informacji pomiędzy partnerami biznesowymi we wszystkich etapach realizacji współpracy handlowej oraz usprawnieniem kontroli nad realizacją zamówień i rozrachunkami.

System B2B umożliwia dwukierunkową elektroniczną transmisję i weryfikację danych, minimalizując wymianę informacji drogą tradycyjną oraz minimalizując ryzyko popełnianych przy tym błędów.

System B2B umożliwia klientom dokonanie zakupów Twoich produktów bez konieczności angażowania dodatkowych pracowników Twojej firmy.

System B2B udostępnia w jednym miejscu informacje o dostępności produktów, historii zamówień, historii zapytań ofertowych, fakturach, rozliczeniach, limitach kredytu kupieckiego oraz cenach i indywidualnych rabatach.

System B2B jest systemem dedykowanym i każdorazowo jest wdrażany na podstawie indywidualnych potrzeb opracowanych na podstawie analizy przedwdrożeniowej wykonanej u Klienta. W oferowanym przez nas oprogramowaniu systemu B2B nie ma żadnych ograniczeń - zaprojektujemy i wdrożymy system tak jak wymaga tego Twój produkt.

Zbudujemy pełną integrację B2B z Twoim ERP !

Określenie platformy B2B dotyczy również platform integracyjnych, które umożliwiają łączenie i wymianę danych transakcyjnych tj. dokumentów, faktur, zamówień pomiędzy różnymi systemami informatycznymi wykorzystywanymi przez partnerów transakcji.

 

Czym są systemy SFA?

System SFA (Sales Force Automation) to system, którego zadaniem jest wspieranie działu handlowego firmy. Przy jego pomocy planuje i raportuje się działania transakcyjne, targetuje i organizuje pracę handlowców, wyznacza i realizuje cele sprzedażowe, a także określa szanse sprzedaży, klasyfikuje klientów oraz wykonuje się inne czynności, których celem jest poprawa wyników sprzedażowych firmy.

System SFA różni się od rozwiązań CRM przede wszystkim funkcjonalnością oprogramowania, którą można dostosować do konkretnych produktów dostępnych na rynku. Warto zaznaczyć, że coraz więcej produktów jest wyspecjalizowanych w konkretnej branży albo rodzaju działalności danej firmy.

System SFA dostosowany do branży handlowej może przedstawiać mapę tras wyznaczonych dla pracowników sprzedających produkty w terenie, a dla call center przechowywać skrypty rozmów dla konsultantów telefonicznych.

 

Asysta techniczna

Mamy świadomość, że zaprojektowanie i wdrożenie systemu to dzisiaj zdecydowanie za mało. Firmy w trakcie działania aplikacji mają nowe pomysły, dochodzą kolejne usprawnienia, a przy tym wdrożenia i obsługa techniczna. Przeczytaj o SLA.
Nasza firma poza obsługą gwarancyjną, na Twoje życzenie zabezpieczy odpowiednią ilość godzin programistycznych, w których nasi pracownicy wykonają wszystko to co nam zgłosisz - oczywiście doradzając tak żeby zapewnić pełną stabilność, szybkość i bezpieczeństwo aplikacji.