Dedykowane systemy SFA

System SFA (Sales Force Automation) to system, którego zadaniem jest wspieranie działu handlowego firmy. Przy jego pomocy planuje i raportuje się działania transakcyjne, targetuje i organizuje pracę handlowców, wyznacza i realizuje cele sprzedażowe, a także określa szanse sprzedaży, klasyfikuje klientów oraz wykonuje się inne czynności, których celem jest poprawa wyników sprzedażowych firmy.

Czym są systemy SFA?

System SFA różni się od rozwiązań CRM przede wszystkim funkcjonalnością oprogramowania, którą można dostosować do konkretnych produktów dostępnych na rynku. Warto zaznaczyć, że coraz więcej produktów jest wyspecjalizowanych w konkretnej branży albo rodzaju działalności danej firmy.

System SFA dostosowany do branży handlowej może przedstawiać mapę tras wyznaczonych dla pracowników sprzedających produkty w terenie, a dla call center przechowywać skrypty rozmów dla konsultantów telefonicznych.

Asysta techniczna

Mamy świadomość, że zaprojektowanie i wdrożenie systemu to dzisiaj zdecydowanie za mało. Firmy w trakcie działania aplikacji mają nowe pomysły, dochodzą kolejne usprawnienia, a przy tym wdrożenia i obsługa techniczna. Przeczytaj o SLA.
Nasza firma poza obsługą gwarancyjną, na Twoje życzenie zabezpieczy odpowiednią ilość godzin programistycznych, w których nasi pracownicy wykonają wszystko to co nam zgłosisz - oczywiście doradzając tak żeby zapewnić pełną stabilność, szybkość i bezpieczeństwo aplikacji.